تعمیــرات موبایــل

از شکستگی تا آب خوردگی گوشـی موبایـل

ما در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین قطعات موبایل، دستگاه‌های شما را تعمیر می‌کنیم.

مراحل تعمیر گوشی در ایران جی‌اس‌ام

تعمیرات موبایل در ایران‌جی‌‌اس‌ام

چقدر احتمال دارد یک فرد عاقل تلفن همراه چندین میلیونی خود را که مشکلی پیدا کرده، به یک تعمیرکار ناشی و بی‌تجربه بسپارد؟

در سالهای اخیر قیمت تلفن‌های همراه با رشد چشمگیری روبرو بوده است. یکی از دلایل این رشد قیمت، استفاده از تکنولوژی‌های پیچیده در تولید گوشی‌های موبایل است.

تعمیرات موبایل نیز هم‌زمان به یک مهارت کاملاً تخصصی و حساس تبدیل شده است. تنها افرادی می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند که نسبت به تکنولوژی‌های جدید به‌روز باشند و در کنار تجربه، از تجهیزات حرفه‌ای برای تعمیر گوشی برخوردار باشند.

پیشنهاد ما به شما ایران‌ جی‌اس‌ام است.

میخوای صفر تا صد تعمیرات موبایل رو یاد بگیری !

آموزش تخصصی تعمیر گوشی آیفون و سامسونگ بصورت حرفه‌ای + حضوری و خصوصی

خدمات تعمیرات موبایل

تعمیر راحت و قابل اطمینان

همه ما ممکن است روزی نیاز به تعمیر موبایل داشته باشیم. امروزه گوشی‌های همراه جزئی جدا ناپذیر از زندگی ما شده اند و تصور زندگی، بدون این دستگاه‌ها دوست داشتنی امکان‌پذیر نمی‌باشد.

از طرفی همه ما اطلاعات شخصی و خصوصی در گوشی‌های همراه مان داریم که شاید دوست نداشته باشیم در دسترس هر تعمیرکار موبایلی قرار بدیم و… ما با سرویس تعمیر در لحظه در کمترین زمان این‌کار را انجام خواهیم داد.

واحد تعمیرات موبایل شرکت ایران جی‌اس‌ام این آمادگی را دارد که به صورت حضوری در مدت زمان کوتاه (نیم تا حداکثر یک ساعت) خدمات تعمیرات موبایل در تهران و اصفهان را به شما مشتریان عزیز ارائه نمایید.

همچنین در تهران و اصفهان با هزینه مشتری امکان سریع دریافت و ارسال با پیک موتوری مهیا می‌باشد. و در سایر شهرستان‌ها به‌وسیله پست پیشتاز خدمات تعمیر موبایل انجام می‌شود.

با تکمیل فرم زیر کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

فرم پذیرش تعمیرات موبایل

  • Max. file size: 200 MB.

مزایای تعمیر موبایل در ایران جی‌اس‌ام

مشتری گرامی خواهشمند است بعد از تعمیر گوشی یا تبلت موارد زیر را بررسی فرمائید:

  • با استفاده از سیمکارت خود در گوشی تعمیر شده یک تماس گرفته و مکالمه کنید.
  • یک فیلم و اهنگ را در موبایل خود پخش نمائید.
  • دوربین سلفی و عقب موبایل را چک و یک عکس بگیرید.
  • دکمه های سخت افزاری را فشار داده و از عملکرد آنها مطمئن شوید.
  • حسگر اثر انگشت گوشی را بررسی فرمائید.

به منظور اطمینان و صرفه جویی در وقت شما در صورتی که در هر یک از موارد بالا مشکلی مشاهده شد که قبل از تعمیر موبایل وجود نداشت قبل از تسویه حساب اطلاع دهید.

با توجه به نوع خرابی گوشی مدت زمان تعمیر آن متفاوت است. ایران‌جی‌اس‌ام در کمترین زمان ممکن گوشی شما را تعمیر می‌کند.

هزینه تعمیر گوشی بعد از انجام تعمیر و تست و تایید سلامت دستگاه توسط شما پرداخت می‌شود. هزینه تعمیر با توجه به نوع خرابی و گوشی موردنظر متفاوت است،جهت اطلاع از هزینه تعمیرات، می‌توانید با بخش تعمیرات تماس حاصل فرمائید.

خیر، ایران جی‌اس‌ام جهت راحتی مشتریان گرامی، امکان تعمیر موبایل بصورت غیرحضوری را فراهم نموده است. پس از تکمیل فرم پذیرش تعمیرات موبایل، با شما تماس گرفته می‌شود و شما می‌توانید موبایلتان را از طریق پست و تیپاکس برای ما ارسال کرده و پس از تعمیر برای شما فرستاده می‌شود.

بله، خوشبختانه امکان تعمیر موبایل در تهران و برای اکثر شهرستان‌ها وجود دارد. مشتریان عزیز، با ثبت درخواست و یا شماره گیری تلفن های درج شده در سایت می‌توانند به مرکز تعمیرات موبایل درخواست خود را اعلام نمایند.

بله، انواع قطعات موبایل با کیفیت اصلی در فروشگاه ایران جی‌اس‌ام به فروش می‌رسد و شما می‌توانید برای خرید قطعات بصورت حضوری یا از طریق سایت اقدام نمایید.