تعمیر موبایل در دفتر تعمیرات تهران

موبایل ها در کنار زیبایی و باریک شدن هر روز ظریف تر و شکننده تر از قبل می شوند. بنابراین نمی تونید گوشی موبایل تان را دست هر تعمیر کاری بسپارید.

سرنوشت موبایل به دست اولین تعمیرکاری که آن را باز می‌کند مشخص می‌شود چرا که اگر شخصی حرفه ای و ماهر نباشد ممکن است ناخواسته صدمات و آسیب های بیشتری به گوشی وارد کند

تعمیر موبایل در دفتر تعمیرات تهران و اصفهان با لوازم اورجینال موبایل در کنار مهارت تعمیرکار و وجود ابراز تعمیرات لازم از عواملی هست که خیال شما را از همه چیز راحت می کند.

ما در دفتر تهران شرکت پیشرو تجارت جهان در کنار شما هستیم تا بتوانیم این خدمات را به شما ارایه بدیم.

قطعاتی که در دفتر تهران ما تعمیر و تعویض می شوند:

  • تعویض تاچ و ال سی دی

تعویض صفحه نمایش موبایل

یکی از مهمترین و بیشترین مراجعه به تعمیرکاران موبایل بابت تعویض تاچ و ال سی دی می باشد. شکستگی و ضربه خوردگی خط وخش چشمک زدن و حتی نفوذ آب و سیاه شدن صفحه نمایش گوشی می تواند یکی از این عوامل باشد.

  • تعویض باتری موبایل

تعویض باتری گوشی ایفون

باتری های موبایل جزو وسایل مصرفی در گوشی های همراه بشمار می روند. با پیشرفت تکنولوژی و قوی تر شدن سخت افزار ها ما نیاز به باتری های کارآمد تری هم داریم. مهمترین نکته برای عدم خرابی باتری استفاده از شارژر اصلی و رعایت الگوی شارژ (بین 30 تا 95 درصد) می باشد. معمولا عمر باتری گوشی در حدود 2 تا 3 سال است. با توجه به استفاده مداوم و همیشگی مان از این کالای دوست داشتنی و طول عمر سلول های باتری گوشی که ماهیت فساد پذیری دارند این موضوع نباید خیلی هم عجیب باشد.
افت شارژ یکباره برای مثال از 70 درصد به 20 درصد از اولین نشانه های خرابی می باشد.

در گذشته با توجه به وجود درب پشت باتری برای تعویض نیازی به مراجعه به تعمیرکار نبود اما امروزه به دلیل باریک تر و ظریف تر شدن هر چه بیشتر گوشی های موبایل و استفده از باتری داخلی این امر اجتناب ناپذیر شده است.
ما در شرکت پیشرو تجارت نقش جهان برای آسودگی خیال مشتریان باتری های اورجینال با گارانتی 6 ماهه نسبت تعویض باتری موبایل اقدام می کنیم.

  • تعویض درب پشت شیشه ای موبایل

تعویض درب کاور گوشی همراه

یکی از عوامل محافظت در برابر نفوذ آب و گرد و خاک به مدار داخلی گوشی ها وجود درب پشت باتری است البته داشتن خط و خش هم می تواند دلیل دیگر تعویض آن باشد. در طراحی های جدید امکان جدا سازی و تغییر توسط کاربران وجود ندارد و این امر هم باید به دست تعمیرکاران سپرده شود.

  • تعویض دوربین موبایل

تعمیر و تعویض دوربین گوشی

این روز ها دوربین گوشی ها نقش خیلی مهم در زندگی ما دارند همه ما دوست داریم بهترین خاطره هایمان را ثبت و با دوست مان به اشتراک بگذاریم.
از آن جایی که دوربین گوشی های موبایل هم ممکن است به دلیل عوامل مختلفی دچار شکستگی و ضربه شوند و حتی با وجود نداشتن علایم ظاهری عکس تار بگیرند. ما نیاز به تعویض آن خواهیم داشت.

  • تعویض میکروفن و اسپیکر موبایل

اسپیکر و میکروفن خراب

ضربه و افتادن از دست نفوذ آب و گرد غبار و یا هر دلیل دیگری می تواند شما را با مشکلات زیادی روبرو کند. همیشه و همه جا نمی توان برای مکالمه از آیفون گوشی استفاده کرد.

  • خرابی دکمه های ولوم ، هوم، و پاور موبایل

تعویض دکمه های ایفون

دکمه هوم home، پاور Power و ولوم گوشی می توانند به هر دلیلی کار نکنند مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری و یا هر ایراد دیگری، شاید بتوانیم با کار نکردن این دکمه ها کار راه اندازی کنیم ولی درنهایت مجبور به تعویض و تعمیر این دکمه ها می شویم.

  • تعویض قاب و شاسی موبایل

قاب و شاسی موبایل

رنگ پریدگی خوردگی شکستگی و لکه های رنگ که غیر قابل پاک شدن هستند می توانند برای همه ما آزار دهنده و نامطلوب باشند یکی از دیگر خدمات ما در تعمیر موبایل در دفتر تعمیرات تهران تعویض قاب و شاسی موبایل و همچنین فروش عمده این کالا در سراسر ایران می باشد.

  • مشکلات سوکت شارژ و فلت شارژ

سوکت و فلت موبایل

نمی توان مشکلات تامین انرژی گوشی های همراه و تبلت کاربران را هم همیشه به گردن باتری کابل و شارژر بیندازیم. گاهی اوقات خرابی سوکت شارژ و فلت آن می تواند ما را با دردسر های بزرگی همراه کند. شارژ نشدن و یا طولانی تر شدن شارژ باتری از نشانه های خرابی این قطعه در موبایل می باشد.

همراهان گرامی برای درخواست تعمیر موبایل در دفتر تهران و اصفهان به برگه تعمیرات موبایل مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایید. در کمترین زمان گوشی همراه شما با گارانتی و تضمین 7 روزه تعمیر خواهد شد

2 thoughts on “تعمیر موبایل در دفتر تعمیرات تهران

دیدگاهتان را بنویسید