در این‌جا ما قوانین و مقررات خرید از فروشگاه اینترنتی موبایل IranGsm.ir را به صورت مفید و مختصر توضیح داده‌ایم. خرید شما از فروشگاه به معنای پذیرش این قوانین می‌باشد.

پایه قوانین    آخرین بازنگری و تغییرات: 1400/07/26  

قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی ایران جی اس ام

قیمت‌ها و موجودی کالاها:
کلیه قیمت‌های مندرج در فروشگاه ایران جی اس ام به‌روز می‌باشد، برای سفارش عمده یک کالا بهتر است قبل از سفارش با بخش فروش هماهنگ نمایید.
با توجه به تعداد بالای اقلام فروشگاه و حجم بالای خرید و فروش، موجودی کالاها در وب‌سایت درج نمی‌گردد ازاین‌رو در موارد خاص احتمال اتمام موجودی یک یا چند ردیف کالا به هنگام ارسال سفارش وجود دارد که در این حالت به تشخیص کارشناسان فروش ما، این موارد از طریق تماس تلفنی به اطلاع خریدار خواهد رسید تا در صورت تمایل نسبت به جایگزینی کالا و یا بازپرداخت مبلغ نواقص سفارش به صورت واریز به‌حساب اقدام گردد.

ارسال کالا:

تمامی بسته‌های ارسالی به‌صورت استاندارد و بر اساس ضوابط تعریف‌شده برای بسته‌بندی تحویل پست (پیشتاز و سفارشی) و تیپاكس شده و در زمان ارسال بیمه می‌شوند، اما این بیمه تنها شامل عدم تحویل به گیرنده بوده و در صورت كوتاهی و حمل نامناسب شرکت‌های فوق، ‌هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه فروشگاه نخواهد بود.

در صورت نیاز خریدار می تواند با بیمه تکمیلی قبل از ارسال بسته با پرداخت مبلغ کمی بسته خود را بیمه تکمیلی (برای آسیب دیدگی زمان حمل) کند. برای اطلاع از این مبلغ با فروشگاه تماس بگیرید قبل از ارسال بسته حتما مبلغ بیمه پرداخت شده باشد تا بیمه نامه مربوطه صادر شود که در صورت ارسال شدن بسته و عدم پرداخت حق بیمه، مسئولیتی از این بابت متوجه فروشگاه نخواهد بود.

همچنین در صورتی که بسته آسیب فیزیکی دیده است و یا کارتن آن پاره شده است، از قبول بسته خودداری و به صورت تلفنی با ما تماس بگیرید.

اعلام مغایرت:

سفارشات اینترنتی

 در صورتی که اجناس ارسال شده با رسید فروش مغایرت داشته باشد، مشتری موظف است حداکثر تا ۲ روز بعد از دریافت کالا، موضوع را به اطلاع ما برساند و با هماهنگی انجام شده بسته را به وسیله پست پیشتاز به آدرس ما ارسال نمائید و در این حالت تمامی هزینه‎‌های ارسال با فروشگاه خواهد بود. در غیر این صورت بعد از این زمان مسولیتی بر عهده فروشگاه نمی باشد و به آن رسیدگی نخواهد شد. همچنین در صورت معیوب بودن قطعات، هزینه ارسال بر عهده مشتری است.

تحویل حضوری در فروشگاه 

در مورد سفارشاتی که به صورت حضوری تحویل گرفته می شوند، مشتری موظف است در زمان تحویل کلیه اقلام را چک و مغایرات را اطلاع دهد.