ارائه محصولات با کیفیت و رضایت‌مندی مشتری هدف اصلی ایران‌ جی‌اس‌ام است. اما اگر به هر حال مشکلی در کالای تحویل داده شده به مشتری گزارش شود بسته به نوع مشکل و بر اساس چارچوب، ایران‌ جی‌اس‌ام سعی بر مرتفع کردن مشکل خواهد نمود.

مغایرت کالای خریداری شده و اطلاعات سایت

در شرایطی که مشخصات کالای دریافت شده برای نمونه رنگ آن، با سفارش ثبت شده اختلاف وجود داشته باشد؛ یا در صورتی که مشخصات فنی کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت مغایرت داشته باشد، امکان تعویض یا استرداد کالا وجود دارد و باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش ایران‌ جی‌اس‌ام اطلاع داده شود.

اصالت و اورجینال بودن محصول

کیفیت تمامی محصولات در سایت درج شده است. مثلا تاچ‌ ال‌‌ سی‌ دی‌ها در کیفیت‌های شرکتی، اولد، اصل چین و مشابه اصل وجود دارد. قیمت‌ها باتوجه به نوع کیفیت متفاوت بوده و خریداران باید در حین خرید به کیفیت انتخابی توجه فرمایند. در صورتی که خریدار پس از دریافت محصول متوجه شد که کیفیت محصول با آنچه در سایت درج شده تطابق ندارد، می‌تواند محصول را مرجوع نماید تا بلافاصله محصول مدنظر شما ارسال گردد.

اشکالات فنی در محصول خریداری شده

فروشگاه ایران‌ جی‌اس‌ام برای اطمینان خریداران محترم ۷ روز گارانتی تعویض محصول را به شرطی که شرایط گارانتی آن نقض نشود برای هر محصول اعمال نموده است. به عبارت دیگر اگر کالا معیوب باشد و یا کیفیت نامطلوبی داشته باشد می‌توانید کالا را در این بازه زمانی ۷ روزه برگشت داده تا برای شما تعویض گردد. در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر تا ۷ روز کاری پس از دریافت کالا به ایران‌جی‌اس‌ام اعلام شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد.

روش‌های مرجوع یا گارانتی کردن قطعه

  • تماس با شماره‌های داخل سایت و هماهنگی با مسئول مربوطه
  • هماهنگی از طریق واتساپ (۰۹۳۸۹۰۴۰۰۳۲)
  • مراجعه حضوری به فروشگاه اینترنتی ایران‌ جی‌اس‌ام
تماس با ایران جی اس ام

انصراف از خرید

به منظور انصراف از سفارش ثبت شده در سایت مشتری می‌بایست بلافاصله پس از انصراف با ما تماس حاصل نموده و در صورتی که کالای سفارش داده شده وارد فرایند ارسال نشده باشد، ایران‌ جی‌اس‌ام سفارش ثبت شده را حذف و مسترد می‌کند.

آسیب‌های ناشی از حمل و نقل

مرسولات به صورت ایمن و استاندارد بسته‌بندی شده و به شرکت‌های حمل و نقل معتبر تحویل داده می‌شود. کلیه بسته‌ها بطور پیش‌فرض شامل بیمه گم شدن هستند و درصورت نیاز به بیمه تکمیلی شامل شکستگی قطعه، می‌توانید درخواست خود را از طریق واتساپ مطرح نموده تا بیمه تکمیلی اعمال گردد. برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری کالاهای دریافتی در حضور مامور تحویل سفارش چک شود و به محض مشاهده، در اولین فرصت از طریق تلفن ۰۲۱۶۶۷۴۵۹۰۰ یا با ارسال پیام از طریق واتس آپ ۰۹۳۸۹۰۴۰۰۳۲ این موارد به ایران‌ جی‌اس‌ام اطلاع داده شود.

مواردی که شامل گارانتی نمی‌شود :

همه محصولات در صورت نصب نشدن روی دستگاه و مخدوش نشدن برچسب گارانتی مشمول تعویض و یا برگشت وجه هستند. در صورتی که هنگام نصب تاچ و ال سی دی، فلت آن پاره و یا خم نشود و قطعی در فلت بوجود نیامده باشد و همین‌طور برچسب‌های آن جدا و مخدوش نشده باشد؛ شامل گارانتی می‌گردد و باتری هم نباید باد کرده باشد.

مشتری گرامی خواهشمند است بعد از تعمیر موارد زیر را بررسی فرمائید:

  • با استفاده از سیمکارت خود در گوشی تعمیر شده یک تماس گرفته و مکالمه کنید.
  • یک فیلم و اهنگ را در موبایل خود پخش نمائید.
  • دوربین سلفی و عقب موبایل را چک و یک عکس بگیرید.
  • دکمه های سخت افزاری را فشار داده و از عملکرد آنها مطمئن شوید.
  • حسگر اثر انگشت گوشی را بررسی فرمائید.

به منظور اطمینان و صرفه جویی در وقت شما در صورتی که در هر یک از موارد بالا مشکلی مشاهده شد که قبل از تعمیر وجود نداشت قبل از تسویه حساب اطلاع دهید.