بهترین عکس‌های گرفته شده با گوشی آیفون

عکس های گرفته شده با آیفون

پیاده روی در مریخ

مقام دوم عکاس سال در جوایز IPPA 2021 به این تصویر زیبای Dan Liu از چین با عنوان «پیاده روی مریخ» تعلق گرفت.

این عکس با یک آیفون 11 پرو مکس در چین گرفته شده است.

پیاده روی روی هوا

این تصویر که توسط Jeff Rayner گرفته شده است، مقام سوم عکاس سال را در جوایز IPPA 2021 کسب کرد.

این شات با آیفون X در لس فلیز، لس آنجلس گرفته شده است.

خطوط منجمد

Matteo Kava این تصویر خیره کننده به نام “خطوط یخ زده” را در دریاچه سنت موریتز در سوئیس گرفته است. این عکس با iPhone 7 Plus گرفته شد و مقام سوم را در بخش Abstract برای جوایز IPPA 2021 کسب کرد.

این عکس زیبا از Krysten Crabtree، کسب مقام اول در بخش پرتره جوایز IPPA 2021 است. این عکس در اوهایو با آیفون 12 پرو گرفته شده است.

چوپان ترانسیلوانیا

این تصویر خیره کننده از دو چوپان که توسط Istvan Kerekes در تارگو مورس، ترانسیلوانیا گرفته شده است، برنده جایزه بزرگ عکاس سال در جوایز IPPA 2021 شد. این عکس با آیفون 7 گرفته شده است.

یلوستون ( Yellowstone)

مت چارلتون این عکس را با آیفون خود به نام Yellowstone گرفته است.

این عکس شگفت انگیز را Sarah M Lee با آیفون خود گرفته است.

عکس شگفت انگیزی که Matt Charlton با آیفون خود گرفته است.

این تصویر از کلیسای جامع باشکوه Duomo Di Milano در میلان ایتالیا که با آیفون X گرفته شده است، مقام اول را در بخش معماری جوایز عکاسی آیفون 2020 کسب کرد. این عکس توسط Haiyin Lin از چین گرفته شده است.

یک روباه گستاخ

در سال 2014، Michael O’Neal این عکس درخشان را از روباهی با ظاهر نسبتاً گستاخ در مناظر برفی سانفرانسیسکو گرفت. این تصویر به عنوان برنده رتبه اول در بخش حیوانات جوایز عکاسی آیفون انتخاب شد.

خواهر بزرگ

برنده جایزه بزرگ سال 2019 جوایز عکاسی آیفون Gabriella Cigliano از ایتالیا با تصویر “خواهر بزرگ” بود. در زنگبار، تانزانیا با آیفون X گرفته شده است.

یک نگاه نافذ

می‌گویند زیبایی در چشم بیننده است. گاهی این زیبایی فقط در چشمان آنهاست. این عکس باشکوه نشان می‌دهد که عکس‌های آیفون برای سال‌ها باورنکردنی بوده اند. این تصویر توسط Kim Hanskamp در سال 2013 گرفته شد.

یک شب برفی در مسکو

این تصویر توسط Konstantin Chalabov در روسیه گرفته شده است و یک عکس شبانه دراماتیک از مناظر سرد و پیشگویانه و در عین حال کاملاً زیبا را نشان می دهد. این عکس به عنوان یکی از برندگان چالش عکس حالت شب اپل انتخاب شد و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید.

یک عکس درخشان دیگر در شب، این بار زیبایی جزایر لوفوتن در نروژ را به نمایش می گذارد. این عکس Rustam Shagimordanov ، منظره شگفت‌انگیزی از جزایر با خانه‌های کوچک قرمز رنگ را نشان می‌دهد که در پس‌زمینه صخره‌ای باشکوه قرار گرفته‌اند..”

هاسکی در آیفون XS

این عکس و سایر عکس‌های مشابه آن توسط اپل در سال 2018 استفاده شد تا نشان دهد که عکاسان آماتور و حرفه‌ای چگونه می‌توانند عکس‌های باورنکردنی را در iPhone XS و iPhone XS Max بگیرند.

تصویری ساده از هاسکی شاد که در زیر نور فوق‌العاده گرم خورشید غرق شده است.

منبع : pocket-lint.com

دیدگاهتان را بنویسید